tisdag 29 maj 2012

Det var ju det där med tiden..

Hallå och god förmiddag!

Här har vi en sliten tjej.. Hinner inte riktigt med, men det verkar vara så för många nu. Det är alltid mycket den här årstiden. Eller i den här fasen av livet :0S

I helgen blir det bröllop för svågern och hans fina, på måndag blir det Tallinn några dagar, imorgon kvällsjobb och på torsdag en spännande kvälls-föreläsning om med Charlie från lyxfällan. Så ser det ut just nu och kan vara anledningen till att jag tok-somnade med barnen igår och K fick väcka mig när han kom hem från jobbet mitt i natten.. :0)

Jag tycker ju samtidigt att det är kul när det händer saker hela tiden så jag ska inte klaga. Tyvärr hinner jag inte fota, kommentera bloggar och skriva så mycket själv. Det blir mest mobiluppdateringar.. Ni får ta det som det är och jag är tacksam för att ni tittar in!!

Kram

5 kommentarer:

  1. Hej Helena!

    Jag tror att det är så för många av oss denna tid på året. Det är mycket som händer veckorna innan skolor slutar och semestertider börjar. Sommaren och det vackra vädret dundrar in och plötsligt ska allt hinnas med. Vi försöker insupa så mycket svensk sommar som det bara går. Det blir mindre tid över för dator. Och det är väl bara sunt när man tänker efter. Vi laddar på med sol och energi för de mörka månaderna som kommer sedan och då vi också får mer datortid igen.

    Så inget dåligt samvete. Lova mig det. Istället tar du hand om dig själv, njter av sommaren, livet och av din fina familj. Blogga och kommenterar gör du när du har tid och lust. Vi finns kvar här, det vet du. Kanske vi til och med vimlar förbi varandra där ute i sommarsverige. ;)

    Mycket roligt som du har framför dig den närmaste tiden. Ha de så skoj och sköt om dig fina du!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Instämmer fullständigt med Lotta! Ha inte dåligt samvete, tänk istället att det ska vara lustfyllt när du väl är här och det kommer regniga dagar också. Vi är nog, som sagt, många som känner av detta med att tiden inte vill räcka till åt allt man vill göra.
    Ha det fint och njut av alla roliga saker du har framför dig!
    Kram Suz

    SvaraRadera
  3. Ni är så underbara!

    Jag är så tacksam över era fina kommentarer så det anar ni inte!!

    Ha en fortsatt fin vecka båda två.

    Stor kram!! //Helena

    SvaraRadera
  4. Befriande att höra att man inte är ensam med denna stress...maj är underbart men en väldigt intensiv månad. Roligt att hitta hit till dig, kommer gärna tillbaka!

    Kul att du vill vara med i utlottningen!

    Njut av dagen!

    Varmaste kramar
    Hanna

    SvaraRadera
  5. Haha, helt samma läge som här alltså. Bloggar till/från jobbet i mobilen och hinner inte med så mycket annat! Men det är skönt att veta att ni finns där, sen då man har tid! Som nu! Kram

    SvaraRadera