fredag 1 juni 2012

På väg.

Hej finaste ni!

Hoppas ni har det bra. Här är det så grått och regnigt.. Sitter just nu på Bromma och väntar på flyget till Göteborg.

Det bär av till bröllop och hotellvistelse och middag ute med goda vänner. Det ska verkligen bli trevligt!! Hoppas på ett riktigt fint hotellrum och gooood frukostbuffe.

Mina föräldrar är gulliga och passar killarna och jag hoppas de får en bra helg, trots det utlovade, ihållande regnet.

Igår var jag på en verkligt givande föreläsning av Charlie från Balansekonomi. Det var både roligt och tänkvärt. Han pratade mycket om beteenden och förmågan att kunna agera annorlunda än man gör idag om man vill ha en förändring, att tröttna och vilja bryta ett mönster. Spännande. Det är ju lite där jag är just nu och har mycket tankar kring.

Hoppas ni får världens bästa fredag!

Stor kram

3 kommentarer:

  1. Åh vad roligt med bröllop! Hoppas ni får en riktigt trevlig helg! Kram från regnet! :)

    SvaraRadera
  2. Låter spännande:) Förändring är bra! Fin blogg duhar!

    SvaraRadera
  3. Hej Helena!

    Jag hoppas att ni fick en riktigt härlig helg med många goda skratt? Bröllop och hotellvistelse, kan ju inte bli bättre. Blev det kanske lite dans också?

    Hur som helst hoppas jag att ni hade trevligt och fick laddat batterierna ordentligt. :)

    Och jag kan tänka mig att killarna hade en toppenhelg tillsammans med mormor och morfar. Mysigt att bli så där härligt borskämda av morföräldrar emellanåt. :)

    Ha nu en kalasfin vecka och sköt om dig vännen!

    Kram Lotta

    SvaraRadera