torsdag 21 juni 2012

Ja, jag vet att jag är tjatig...

...men vem kan inte längta till det här:







Och som jag längtar. Till mitt andningshål..

Idag har jag jobbat och K har fixat allt inför imorgon med gräsklippning och handling. Känns skönt att  inte behöva stressa med sånt imorgon. Vi har lekt på gården, gungat och druckit kaffe med världens bästa grannar.

Nu sitter jag i soffan och tittar ut över våran lilla, men lummiga baksida och solen lyser så vackert genom buskar och grenar och lavendeln har knoppar. 

Nu ska jag ta hand om två små killar som är trötta och vill ha välling.

Ha en riktigt fin kväll, och om jag inte har möjlighet att titta in i morgon önskar jag er en fin midsommar!!

Kram 

1 kommentar:

  1. Aaaaaaah ljuvligt! :) Jag skulle ju skriva ett tipsinlägg innan ni åker. Just då kändes det som att ni skulle åka om TUSEN år!

    SvaraRadera