måndag 18 juni 2012

Snart så..

Hoppsan. Somnade visst med killarna igen.. 

Tittar in för att säga hej och önska er en fin start på veckan. Lite tendens till irritation i halsen känner jag av som jag tänkte bota med en löprunda. Det hjälpte inte. Får se hur det känns imorgon...
Vill INTE bli dålig såhär innan midsommar och med en massa jobbdagar kvar innan ledigheten. Nästa vecka är det dags!! 

HELLO NICE!

Lääääängtar.. Tittar på lite bilder, inspireras, längtar lite till...











Idag hade Oliver frågat mormor om hjälp "att tala om vilket land jag ska flyga till.." GULLUNGE! De är så himla gulliga och underbara! Varje dag säger de så himla söta saker och man får sig goda skratt varje dag. Jag försöker skriva ner en del innan det faller ur minnet. Som att en av Luddes favoritfärger är "mörkvitt" och Oliver gillar "ljussvart".

Mina fina killar. Som jag är så stolt över. Idag stor K och jag i köksfönstret och tittade ut på killarna när de med varsin trasa och hink tvättade sina bobby-cars. Och vi kände samma sak. Stolthet över våra fina och en kärlek för stor att beskrivas med ord...

Ha en fin kväll!   

1 kommentar:

  1. Önskar dig också en fin kväll! Och visst är man så stolt över sina barn, det finns nog ingen kärlek som denna :) Hur arg och ledsen man än kan vara ibland på dem, åtminstone om man har en tonåring, så är det ändå en så djup kärlek man känner att det inte går att beskrivas med ord.

    Och vilka bilder, ser ljuvligt ut - nu längtar ju jag också:( Men det dröjer nog minst ett år eller två innan det blir av. Men jag önskar dig och din familj den underbaraste semester. Hoppas du delar med dig lite när du kommer hem, liten reserapport:)
    Ha det gott!
    En hel massa kramar
    Suz

    SvaraRadera