tisdag 12 november 2013

Jag vet jag är hopplös med det där..

..men jag måste ta det igen. 
Älskade Nice. Sista resan. 
Det är sålt.

Så det får bli en bildkavalkad från min och makens resa dit nu för ett par veckor sedan. 
Vår farväl Nice-resa.

Känns extra bedrövligt när jag sitter i sjukstugan och tittar ut över ett jämngrått, regnigt Småland. 
Fast hur tråkigt det än är så är jag så evinnerligt tacksam över alla fina stunder vi haft där. 
Alla fina minnen. Allt det vackra som lever kvar i mitt bildminne. Som när jag var hos tandis och drog ut en MYCKET besvärlig tand. Då var jag inte där. Då satt jag i en av de blå stolarna och tittade ut över havet på Promenade de Anglais.
Så det finns kvar ändå.  



















3 kommentarer:

  1. Och jag njuter av att få följa med till ditt Nice vännen. Så fint. Ta nu hand om er och krya på er.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Men Nice finns ändå kvar, även om det kanske inte blir riktigt detsamma! Förstår att ni haft fantastiska vistelser där. Underbart med minnen och alla vackra bilder.

    Förutom sjukstuga nu hoppas jag allt är bra! Blev så glad när jag såg ett inlägg från dig:)
    Krya på er!
    Kramar
    Suz

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!

    Jag hoppas allt är bra med er och att det nya året har börjat på allra bästa sätt? Ville bara skicka dig en stor kram. ♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera