tisdag 19 mars 2013

På återseende

Hej vänner!

Nu har jag bestämt mig för att lägga ner bloggen på obestämd framtid. Något hände, jag vet inte vad. Orden tog slut. Shopping och inköp har jag ingen lust att skriva om det känns för ytligt just nu, även om jag fortfarande är en sucker på inredning..
Livet går sin gilla gång och det känns för tråkigt att skriva om vår vardag.
Att skriva om jobbet kan jag inte trots att det är spännande, utmanande och föremål för många tankar och diskussioner.
Jag har helt enkelt tappat tråden.

Tack alla fina som varit inne och tittat, läst och kommenterat. Jag tittar väl in hos er som har bloggar, såklart. Jag har kvar min instagram med alias hera1975.

Många kramar till er alla!!

4 kommentarer:

  1. Nej, vad tråkigt! Men jag har full förståelse, det här är inget man tvingar fram och det ska vara roligt att blogga.
    Jag skulle tycka det var hemskt roligt att fortfarande hålla kontakten med dig, helt utan några krav givetvis. Så vill du får du gärna maila mig någon gång sovdesuz@gmail.com

    Ha det fint, vännen och sköt om dig!
    Kramar
    Suz

    SvaraRadera
  2. Men fina, fina Helena! Åhh, det gjorde så ont i hjärtat när jag läste ditt inlägg ovan. Ont för att jag kommer att sakna dig så vansinnigt här i bloggvärlden. Jag tycker så mycket om dig. En bloggsyster med ett stort varmt hjärta och alltid med ett omtänksamt ord och en kram till övers. Du har en värme och ett lugn som jag tycker behövs här i bloggvärlden. En trygghet och harmoni i att du vet vem du är som känns så befriande.

    Men jag vet också att det inte går att blogga för att någon annan vill det. Glädjen och lusten måste komma inifrån. Annars går det inte. Ta en paus, låt bloggen vila och om lusten att skriva infinner sig så skriv kära vän. Vi finns här. Det vet du.

    Ta hand om dig kära vän, njut av våren (som förhoppningsvis kommer snart) och din familj och skriv när ord och lust återvänder.♥

    Stor varm kram
    Lotta

    SvaraRadera
  3. Kram på dig Helena! Jag hoppas att ni har haft en riktigt fin påsk och att solen lyser på er.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Skickar lite solskenskramar till di och de dina genom internetrymden Helena.♥

    Ta hand om varandra!

    Varm kram
    Lotta

    SvaraRadera