onsdag 6 mars 2013

Snabbvisit..

Hej vänner!

Länge sedan sist.. Igen. Ska ta mig en funderare kring det här med bloggandet. Det är ju liksom inte riktigt lika roligt när man inte har någon kamera, förutom iPhonen att fota med. Tycker ju fotona är en viktig del av bloggen. Nästan den viktigaste.

Hursomhelst. Idag har varit en riktigt underbar vårdag med fågelsång, rännilar av smält snö och härligt solsken. Hann med en promenad innan jobbet. Det är verkligen mycket jobb just nu..

Hoppas ni har det bra och att vårsolen värmer er!



2 kommentarer:

  1. Hej på dig! Ja, här är det riliktigt soligt och fint idag. Men kallt!!! Ha en fin dag. Kram

    SvaraRadera
  2. I Skåne viner det en hård vind runt knutarna idag, men jag håller mig inomhus och gör en välbehövlig städning av huset.

    Apropå foto och bloggande ... jag hade en liten uppgörelse med mig själv, efter att ha haft ett krav på mig själv med egna bilder, det går ändå. Ibland finns ingen kamera, ibland inget ordentligt ljus och ibland ingen direkt fantasi eller tid att fota - låna bilder på t ex tumblr.com för att hitta stämningen i det du vill skriva om. Det får duga härifrån emellanåt. För blogga vill jag, om ditten och datten;)

    Ha det fint i vårtiderna och ha en härlig helg!
    Kram
    Suz

    SvaraRadera