onsdag 27 februari 2013

Förvandling!

Från vinter till vår, från långt till kort hår.. Dagens förvandling!

Hej på er!


Här har vi underbara (!!!) 7 grader varmt och solen torkar asfalt och skogsbackar. Helt underbart. Vår i luften och fågelsång.
Sitter och tar en kopp kaffe och tittar ut på solen och det luktar gott i huset av nytvättade kläder och kaffe. Strax ska vi ut och leka, jag och grabbarna.

Förmiddagen spenderades i stan där killarna äntligen fick nya korta frisyrer och äntligen ser de ut som de brukar. Långt rufs gör sig inte på dem, nu ser man deras vackra ansikten igen.. Sen besökte vi bokrean och köpte några nya böcker, fikade och handlade hem McDonalds.

Hoppas allt är bra med er och att solen skiner på er och ger er vår i sinnet!

Kramar











1 kommentar:

  1. Visst är det härligt när våren är på väg, bästa tiden säger jag!
    Bokrean kändes sådär i år, men kanske var jag inte riktigt på hugget för dagen efter däckade jag i feber.
    Så nu sitter jag i soffan och försöker läsa ikapp lite hos alla bloggvänner.

    Ha en skön helg och ta hand om dig!
    Kram
    Suz

    SvaraRadera