onsdag 20 februari 2013

Stockholm t o r

Sitter på tåget tillbaka till Småland efter en snabbvisit i Stockholm. Jag åkte upp igår för att lämna tillbaka min systers bil som vi lånat.
Det var mysigt att träffa mamma och pappa och ett par vänner. Mamma bjöd på god mat; älgbiff, vitlökssmör, kantareller och potatis och god sallad till det. Mmm..

Idag gick jag upp tidigt och åkte till gör-det-självhallen och tvättade och fixade med syrrans bil så att den är fin när hon kommer och hämtar den. Sen åkte jag in till stan och åt fin-lunch med bästa J. Vi gick på Scandic Grand Central och åt god skaldjurspasta och surdegsbröd. Sen kom mamma in till stan och vi gick på ROOM såklart och på asiatiska butiker och jag fick med mig lite nudlar hem. Hötorgshallen fick oxå ett besök och jag blev väldigt sugen på Breasola, ostar, gott bröd som man doppar i olivolja och nåt rött i glaset..

Nu sitter jag på långsamma tåget hem. Ett riktigt retro-tåg med träpaneler. Fint och mycket bättre än X2000 som jag blir åksjuk av..

Hoppas allt är fint med er!!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar