måndag 25 februari 2013

Long time...

Hej vänner!!

Nu var det så där länge sen sist. Jag har haft fullt upp med jobb, jobb och jobb. Helgarbete och övertid. Men det är helt ok. Jobbet är rätt kul.

Nu är jag ledig några dagar och laddar upp för nästa jobbhelgsmaraton. Imorgon ska jag och killarna till K's mormor och äta pannkakor. Och så ska jag lämna tillbaka världens sämsta mixer som jag köpt på ICA och som gick sönder andra gången jag använde den.. Suck. Blåbärs-smoothie över hela diskbänken.. Idiotgrej.

Killarna är så söta just nu. Det är gulliga mot varandra och Oliver säger roliga saker hela tiden. Häromdagen sa han att en ihoprullad ostskiva är bättre än en skitig lägenhet!? Vad får han allt ifrån?

Jag är så otroligt stolt över mina underbara, kärleksfulla, fina killar! Idag hade Ludde berättat en rolig historia för dagisfröken. Han hade modifierat den lite, men den gick såhär: två bajskorvar spelade fotboll, så kom en liten bajskorv och frågade om han fick vara med. Då svarade de -nä, det är bara för hårda killar..
Dagisfröken, typ femtio plus av det seriösare slaget hade dock tyckt att det var rätt kul.. Som sagt ibland blir man extra stolt.. :0D

Nu sitter jag i soffan och zappar lite och tittar på mina fina ljusstakar som jag fick av bästa A när hon var här på besök. Love them!


Ha det nu riktigt bra!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar