tisdag 5 februari 2013

Jag vill ha mer maaat!

Ljuv musik i ett mamma-öra! Det är inte ofta jag får höra det, men idag.. Plötsligt händer det. Pannkakor stod på menyn och bägge kom springande och ville ha mer.

I övrigt njuter jag av att spara två timmar om dagen i resväg. I morse, till exempel, hann jag duscha, tvätta håret och sitta en stund med Luddisen i soffan innan jag åkte till jobbet i lugn och ro. Och då gick jag ändå upp senare än jag skulle ha gjort innan vi flyttade. Lyx! Jag berättade om detta på jobbet och de kan verkligen inte förstå hur man kan ha en timma och tjugo minuter enkel väg till jobbet. Jag skulle typ hinna till Halmstad på den tiden.. inte riktigt, men nästan..

Tyckte vi hade en riktigt fin kväll här innan jag och mitt fantastiska tålamod rök ihop med Oliver som inte riktigt har koll på det här med skillnaden på dator, iPad, spel och youtube i kombination av en extremt stark vilja och ett humör som är... Bestämt.. När han sa "titta på Lego" menade han tydligen spela Lego city spel idag och inte titta på Legofilmer på youtube som han brukar. Resultat: två personer med kortslutning. Vi har dock rett ut det nu.. ;0)

Nu ska jag lägga mina hjärtan och jag kommer nog somna med dem, för jag är så trött så jag inte vet var jag ska ta vägen och har en fruktansvärd huvudvärk dessutom..

Luddisen har tydligen insta-rapat mig. Eller nåt. Hittade en bild som han tagit och lagt upp på Instagram. Oliver hade fotat och Ludde redigerat och lagt upp..Hahahaha!!

Ha en fin kväll!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar