torsdag 13 september 2012

God morgon fredag!

Tidigt inlägg idag. På väg till jobbet och det känns riktigt skönt att det är fredag.
Det blåste kallt imorse och det luktade nästan... Vinter. Usch, inte redo för DET än!

Igår när jag satt och betalde lite räkningar kom Ludde upp med en påse popcorn!? Den hade han minsann gjort alldeles själv i micron.. Där ser man. Initiativförmåga har han i alla fall! Även om det inte är jättelämpligt kunde jag inte annat än att fnissa lite. Det var faktiskt ganska roligt. Speciellt när jag såg hans min; stolt, lite trotsigt och busigt med ett uns av oro om jag skulle bli arg.. Gullisen! Så söt han är.

Jag har beställt lite förstoringar på dem som ska bli fint att rama in och sätta upp.

Ha en härlig dag!!

2 kommentarer:

  1. God morgon! Här vi inte en sådan vacker morgon idag. Nej grått och mulet och väldigt blåsigt. Sitter inne o kurar vid datorn och vid frukosten tände jag ljus.
    Ha en fin helg!
    Kram Suz

    SvaraRadera
  2. Honom kan man läsa som en öppen bok, precis som moster. :-) Han är för gullig. Kram

    SvaraRadera