söndag 30 september 2012

Söndag.

Åh, så skönt det har varit med helg! Otroligt välbehövligt. Nu, så här på söndagskvällen känner jag att krafterna återvänt för att ta itu med ännu en ny vecka.
Det har varit en skön helg. Lugn och avslappnad. Idag har jag sovit två och en halv timma med Oliver på dagen. Skönt att få vila när man är sliten och förkyld.
Ludde hade en dålig dag och fick åka på bio med K för att komma på bättre tankar. De såg Madagaskar och jag är lite avundsjuk för jag älskar verkligen de filmerna. Men, men förra gången var det jag som gick med honom och lite rättvisa får det vara ;0)

Det är mycket för Ludde nu. Han är en riktig tänkare och allt det här med flytt och stora omställningar gör att han faller ur balans.

Oliver och jag tog en härlig höstpromenad och hittade hjorten som slagit sig ihop med en flock kor. Gulligt. Onaturligt kanske någon tycker. Jag tycker det är fint att hitta samhörighet trots olikheterna.

Ledsen för de tråkiga bilderna som jag lagt ut på sistone. Det blir mycket mobilbilder för tiden räcker inte till. Sen har jag dessutom lyckats med att packa ner datorsladden till kameran i en flyttkartong och jag orkade inte leta rätt på den idag..

Många kramar

1 kommentar: