onsdag 9 januari 2013

Landat

Dagarna går och sakta men säkert landar vi här i vår nya tillvaro. Jag trodde det skulle vara svårare än det har visat sig vara. Mina inre Lars Norén-scener har inte förverkligats och jag är förvånad över hur vänligt det är här. Vi trivs jättebra i huset/ lägenheten och börjar få lite ordning. Killarna introduceras på dagis och K på jobbet. På fredag är det min tur att börja på mitt nya jobb.

Trots lugnet är vi trötta allihopa. Det tar ändå lite med allt det nya. Internet funkar inte och jag surfar på mobilen, därav mitt dåliga kommenterande på mina favoritbloggar och sporadiska inlägg..

Barnen finner sig fort och det är verkligen häftigt tycker jag, deras otroliga anpassningsförmåga. Sitter och kollar bilder och rensar efter Olivers senaste fotosession med min mobil. Skrattar för mig själv när jag ser deras bilder och små filmklipp.

Hoppas ni har det bra!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar