måndag 28 januari 2013

Oskarshamn

Hej vänner!

Så länge sen jag skrev något nu. Tror det är för jag är är nöjd, mår bra. Lugnt, tryggt. Inte: Åh, aaallt är sååå bra, facebook-bra, utan bra på riktigt, för mig. Utan prestige, utan yta, för det är bra inuti. Jag njuter av det lilla och allt det här är nytt för mig. Jag går runt och känner efter, tassar omkring i den här nya känslan. Och trivs. Jag trivs så fantastiskt bra!

Just nu ligger jag under dubbla täcken och slö-kollar TV och äter bjudgodis på ett hotellrum i Oskarshamn. K är hemma med två febriga killar och jag är på kurs, har tränat, ätit buffé och får sova hela natten, hela veckan faktiskt. Känns inte riktigt rättvist..

Hoppas jag får lite tid på kvällarna att kika in på mina favoritbloggar.


Hoppas ni får en fin vecka!

Många kramar







2 kommentarer:

  1. Hej Helena!

    Jag blir så glad av att läsa ditt inlägg. Blir så glad att läsa att du har det bra. Att du trivs så bra med ditt nya liv. Det är ju precis så det ska vara. En skön känsla. Det är i det lilla som livet blir stort.

    Vilken härlig lyxig vecka du får njuta av Helena. Lovely! Fast jag kan tänka mig att efter all denna lyx så är det säkert ganska skönt att komma hem och krama om dina killar igen. :)

    Ta hand om dig kära vän och fortsätt njuta av den sköna känslan av trivsel. ♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Följer dig på avstånd och det är så härligt att veta och läsa att allt är bra!
    Det är så gött och fint!

    Kramar

    SvaraRadera