torsdag 3 januari 2013

I Stockholm på besök

Hej alla fina!

Befinner mig i Stockholm på besök för att städa ur det sista, skriva över huset på de nya ägarna och självklart hälsa på alla nära och kära.

Bodde hos mamma och pappa igår och fick lite god mamma-mat och prat. Tack mams och paps!

Nu har jag precis checkat in på Radisson Waterfront och tittar ut från 16:e våningen över vår vackra stad. Jag kommer alltid att älska denna stad. Innerstaden med vattnet och alla gamla hus är verkligen så fint.

Om en stund ska jag och maken ut på stan och kolla lite butiker innan vi ska möta upp våra före detta grannar för middag på Griffins, en restaurang jag velat hå på sen de öppnade, känd för både mat och inredning.

Hoppas ni har det bra och att det nya året börja fint för er!

Ta hand om er själva och varandra.

Kramar







2 kommentarer:

  1. Roligt att ha dig tillbaka! :) Skriv gärna lite om hur restaurangen var sen hälsar nyfiken i en strut!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tänkte försöka ta mig upp till Formex, nya planer du vet ...;) låter mysigt med restaurangen, hör gärna om den senare.

    Ha det mysigt!
    Kramar
    Suz

    SvaraRadera