måndag 31 december 2012

På andra sidan och Gott nytt år!!

Gott nytt år på er alla fina!!

Hoppas ni har det bra såhär på självaste nyårsafton!

Vi har flyttat nu och installerat oss i det nya huset/ lägenheten. Jag har en bra känsla. Nästan euforisk när det kommer till att inte. äga. ett. hus. Jag kommer såklart vilja det framöver, men det huset vi hade var sjukt i grunden och dyrt. Så kan man inte ha det. Jag saknar såklart vännerna och familjen jättemycket, men det känns som om vi är på semester och tagit med oss allt vi äger.
Hejdå stress säger jag. Och jag ler inombords. Ända in i levern ler jag ( för er som läst Lyckan, kärleken och meningen med livet).

Och jag har tagit ett bad. I vårt badkar! Bara en sån sak. Lycka!

Hoppas som sagt att ni har det bra. Här är Skagenmackan och Oxfilen uppäten och två små killar gäspar redan. (Vi fick ställa in firandet med vännerna för våra små är sjuka.)

Jag har pratat med mina nära och kära idag (och får träffa dem snart igen) och då lägger sig lugnet i kroppen. Oron har kurat ihop sig och dragit sig tillbaka som en ihopringlad liten orm som ligger i dvala.

Jag kan inte vara annat än nöjd just i detta nu.

Ta hand om er och ha en underbar nyårskväll!!

Många varma kramar.

Bye, bye Stockholm



2 kommentarer:

  1. Vad skönt att höra att allt gått bra och att du hittar ro i det nya!

    All lycka till er, hoppas ni får det fantastiskt på ert nya ställe<3

    Gott Nytt År och en god fortsättning på 2013!
    Många kramar
    Suz

    SvaraRadera
  2. Gott nytt år vännen och jag blir alldeles rusigt glad av att läsa ditt inlägg. Blir så glad för din skull och vad skönt att få börja det nya året med en sådan go känsla. :)

    Hoppas sönerna kryar på sig snart. Ta hand om varandra.

    Kram Lotta

    SvaraRadera