torsdag 20 december 2012

Ta avsked.

Idag tar jag avsked. Från jobbet. Från Stockholm.

När jag sagt hejdåhejdå och haft kramkalas på jobbet åkte jag in till stan och passade på att gå i alla mina favoritbutiker. Newport, Lexington och några till..

Snart ska jag träffa några härliga kollegor och gå till ett riktigt favoritställe; Marions gastro diner för att bowla, dricka ten-dollar-shakes och äta gigantiska hamburgare. Älskar det stället. Det blir ett bra avslut på några fina år tillsammans.

Men något farväl är det nog inte, mer hejdå och på återseende.

Hoppas ni har en fin torsdag och att ni känner lugnet inför jul.

Ta hand om er!









2 kommentarer:

  1. Så vemodigt det måste kännas! Hoppas det blev ett fint avslut! Kram

    SvaraRadera
  2. Vemod och förväntan i en salig blandning måste vara din tillvaro nu. Jag hoppas du går genom detta med styrka och jag tror att du gör alldeles rätt i att inte tänka för mycket avsked utan mer på återseende.

    Jag önskar dig och din familj en riktig God Jul och Gott Nytt År! Hoppas ni får det skönt och avkopplande och kan samla krafter inför er kommande flytt.

    Massor av julkramar
    Suz

    SvaraRadera