onsdag 19 december 2012

Länge sen nu och kissen är borta.

Oj! Såg att det nästan var en vecka sen jag skrev något. Tiden går så fort nu. Vi har bland annat ägnat oss åt att köpa och klä julgran. I år blev det en gammal hederlig röd-gran. En jättefin som killarna valde och som luktar så gott, så gott.

Jag är tillbaka och gästspelar lite på mitt vanliga jobb. Imorgon är sista dagen och det känns bisarrt att jag vid hemgång kommer låsa skåpet och säga hej-då till mina underbara jobbarkompisar för allra sista gången. Kanske kommer vi aldrig någonsin ses igen.

En tråkig sak är att vår katt är spårlöst borta. Han bara försvann och vi befarar det värsta. Det känns verkligen inte kul. Det är tomt i huset när han inte är där. Något fattas oss. Lilla hjärtat..

Nu ska jag hoppa av bussen och gå en kortis på stan innan jag åker hem.

Ha en riktigt fin kväll.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar