fredag 14 december 2012

Snö, lussekatter och kaffe.

Jag tycker ändå det är rätt mysigt. Sitta i bilen, mörkt ute med min kaffe och lussekatt och ha snön som faller runt omkring..
Det ger någon form av ombonad känsla.

Idag är en segis-dag. Jag har sovit så dåligt, med två små som legat och snurrat och farit och då och då: "mamma, jag vill ligga på bröstet" vilket innebär armen runt nacken och deras huvud på min axel. Jätte-jättemysigt men lite svårt att sova. Jag sover extra dåligt när inte K är hemma. Ligger omedvetet och lyssnar tills han kommer hem. När flocken är samlad sover jag bäst!

Hursomhelst, nu är det fredag och förhoppningsvis lite god mat och fredagsmys ikväll. Ska bara jobba klart först.. Sista passet på min kommendering, sen tbax till mitt ordinarie en vecka. Sen är det slut!! Flytt och hejdå, hejdå Stockholm..

Igår var jag i stan en sväng. På systrarna Voltaire har de helt underbara produkter med förpackningar som är to-die-for. Jag får kraftiga vill-ha-begär. Jag vill ha allt. Ta hem och bara titta på. Bara ha. Inte öppna, inte förstöra förpackningen. Jag är helt såld på fina förpackningar.

Hoppas ni har en härlig fredag!

Många kramar!





1 kommentar:

  1. Åh vad jag känner igen mig, flocken samlad är jätteviktigt! Så vill jag också ha det.

    Fina förpackningar, snygga påsar och vackert inslagna paket så att man knappt vill öppna dem om det inte vore för att man är så himla nyfiken;)

    Ha en fin helg!
    Kramar
    Suz

    SvaraRadera