måndag 3 juni 2013

Jönköping ToR

Hej vänner!


Hoppas ni mår väl!
Idag har jag varit riktigt seeeg.

Men det hindrade oss inte från att ta oss en tur till Jönköping för att kolla in nya XXL och lite annat, bland annat IKEA. Det blev lite nya gummistövlar (herregud vad barnens fötter växer fort emellanåt), lite foppa-tofflor, nya dricksflaskor och en hel del köksinspiration på IKEA.

Det har varit en underbart varm och härlig dag och det är så otroligt skönt att sitta i eftermiddagssolen på framsidan och njuta av en kaffe.

Äntligen blev resan till Nice i sommar bokad. Vet inte varför vi väntat så länge, men nu är det gjort. Den här gången blir det tåg till Köpenhamn och direktflyg både dit och hem. Det blir bra, tror jag.12 dagar stannar vi och jag hoppas att vi hinner med en längre bilutflykt den här gången. Jag längtar till Grand Canyon du Verdon som är en "canyon" som är ca 700 m djup med vidunderlig utsikt. Vi har varit där två gånger och det var lika häftigt bägge gångerna.


Nehej, nu blir det till att sova här. Hoppas jag orkar med en löptur innan jobbet imorgon, så att jag kan känna mig riktigt duktig ;0)

Ha det så fint!

Kram





Hit längtar vi nu..

2 kommentarer:

  1. Hej vännen!

    Vad roligt att se dig här igen och höra att ni har det så gott. Och vad roligt att höra att det blir Nice i sommar igen. Jag minns hur mycket du älskar det och dina bilder från förra besöket var helt magiska. Jag minns dem än. :)

    Ha en fantastiskt fin sommar och njut av Nice för mig med.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Kram på dig och hoppas ni har det riktigt gott!♥

    SvaraRadera