lördag 29 juni 2013

Började dagen med en skön promenad på promenaden. Tidigt är folk uppe och motionerar eller tar sin favoritplats på stranden. På väg hem gick jag förbi bageriet och köpte dagens obligatoriska baguette. Alltid baguette till frukost här. Och kaffe. Och Brieost. Det hör till.

Killarna har verkligen fått igång fantasin och idag har de varit både indianer och djurambulanssjukvårdare. Olivers katt har blivit tillfångatagen fastbunden av indianer och körd till djursjukhuset fastbunden på en kudde. Nu pausar de lite med film. De blir lite möra efter några timmars bad och spagettilunch på det. Får se om de orkar med lekplatsen lite senare. Maken är iväg på lite egentid med shopping av nya solglas. 
Själv är jag lite matt av den jäkla halsflussen som inte riktigt vill ge med sig. Om det nu är det jag har. 

Nä. Nu ska jag byta om från strandklänning och bikini till något mer lekplatsvänligt..

Ha en fin eftermiddag!

Kram









1 kommentar:

  1. Åh, vad härligt ni har det! Jag hoppas verkligen din eländiga hals ger med sig så att du får njuta ännu mer.

    Härliga Frankrike, jag insuper atmosfären genom dina bilder och tar lite semesterkänsla i ett regnigt Skåne med ett par veckors jobb kvar.

    Ha det fortsatt skönt och STORT krya på dig!
    Kramar
    Suz

    SvaraRadera