tisdag 27 november 2012

Blog award och torka

Hej alla finaste ni som tittar in!



Jag har fått en blog-award av gulliga och omtänksamma Suz på Var dags saker.

Jag blev jätteglad såklart. Jag är otroligt tacksam över er som tittar in, trots att inläggen numer är sporadiska, fotografierna mest består av iPhonebilder och inget nytt på fronten förutom väntan och VAB. 
Tack ni fina som lämnar gulliga och uppmuntrande kommentarer. 

Jag hoppas att inspirationen återvänder när jul och flytt närmar sig. Och när jag hittar laddaren till kameran.. :(

Tills dess får ni hålla till godo med gryniga mobilbilder och bilder jag tagit tidigare.

Blog awarden kan jag skicka vidare och meningen, så vitt jag förstår, är att man skall skicka vidare till bloggar man gillar med mindre än 200 följare.  Jag vet inte hur många sådana jag följer men jag hade givetvis skickat en till Suz.

Här kommer svaret på frågorna som kom med awarden:

 Mitt måtto: One day your life will flash before your eyes, make sure it´s worth watching. 
(Reserverar mig för stavningen där)


Favoriten: Oj.. Inom vilket område? Inredning får jag nog säga. Blir glad i själen av inredning.


Läser: Har precis avslutat Anders De La Mottes serie "geim", "buzz" och "bubble". Deckare, Inredningstidningar.


Älskar att tillbringa en eftermiddag: I stallet.


Saknar: Hästar, sinnesro.

Vill göra jätteofta: Gosa, fota.



Tycker om som jag inte trodde jag skulle gilla: Vita plastgranar.


Bakar: Kladdkaka


Favoritparfym: Clean


Tackar aldrig nej till: Fika, kaffe, bullar.


Längtar till: Hästar, lugn i själen, tills vi ska flytta, ny kamera. 


Så stolt så jag håller på att spricka: Mina killar.


Sommar eller vinter: Sommar. Fryser konstant på vintern.. Och får självsprickor :(

Min favoritplats på jorden: Nice

Jag vill skicka vidare awarden till:

Vill också
Livets stök och stil
Min plats i solen

Tack igen bästa Suz och tack för alla dina fina och kloka tankar!

Kram



1 kommentar:

  1. Ett stort grattis till en mycket välförtjänt award Helena. Du har en fantastiskt fin blogg med så vackra bilder och alltid inlägg skrivna med så mycket hjärta och klokhet. Jag trivs så bra här inne hos dig och blir alltid lika glad av att läsa om vad som händer i ditt liv. Så sträck på dig, var stolt och blogga på. :)

    Sedan vill jag tacka så oerhört mycket för att min blogg är en av dem som du skickar vidare awarden till. Tusen tack!♥ Jag blir så glad och rörd och sparar den i mitt hjärta. Att plocka fram de dagar då jag tvivlar på det här bloggäventyret. Tack du fina. :)

    Stor kram
    Lotta

    SvaraRadera