torsdag 8 november 2012

Stilla

Idag tar vi det stilla den lilla och jag. Jag kan iofs inte kalla honom liten längre. Han är ju tre-och-ett-halvt, Oliver. 
Hursomhelst vaknade han med feber idag och VAB-lotten föll på mig, vilket jag är glad över. Det är skönt att ha ett jobb där man inte behöver känna sig pressad över att inte dyka upp. 
Man kan vara hemma utan att känna dåligt samvete eller att veta att jag kommer ha dubbelt att göra när jag kommer tillbaka, nä, det är som att trycka på paus och spelet fortsätter där man slutade. Eller spelet fortsätter, man hoppar bara in.. Ni förstår säkert.

Idag gick husförsäljningen i lås och nu är det bara att vänta på flytt. 
Herregud, det är verkligen på G.. 
:S
När måste man börja packa egentligen?


Inte idag i alla fall.



Idag tar vi det stilla. 








Ha en fin dag!!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar