tisdag 13 november 2012

Kärlek och arbetsglädje.

Jag älskar att köra bil! Bra bilar, det vill säga. Och jag älskar att köra bil i jobbet. Jag har svårt att se att jag skulle kunna ha ett jobb som inte innehöll ett visst mått av bilkörning. Den här godingen kör jag idag. Det är kärlek det.

Appropå kärlek så har maken min åkt till Nice ett par dagar på teambuilding. Stackarn. Förstår inte hur han ska klara sig i tjugogradig värme, närheten till havet, de vackra omgivningarna och all god mat?! Jag är inte avundsjuk alls, inte det minsta ;0)
Nä. Jag hoppas verkligen att han får några riktigt härliga dagar och kan ladda upp batterierna något inför vintern.
Jag och killarna ska roa oss med Junibacken imorgon. Det ska bli så mysigt och mormor ska följa med.

Hoppas ni har en lika vacker sen- höst-dag som vi!

Ta hand om er!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar