söndag 8 juli 2012

Äta ute

Hallå alla fina!

Idag har jag tagit det lugnt. Jag passade på att vara hemma, ligga på soffan och läsa medan de andra gick ner till stranden. Jag kände behov av att vara ensam och bara ligga på soffan och läsa. Fly värmen och bara vara.

Det gjorde mig gott.

Nu på kvällen bjöd svärmor och svärfar oss och grabbarna på restaurang. Det gick bra, killarna ansträngde sig verkligen och höll sig nästan i skinnet... nä, de var faktiskt duktiga. Mat och sitta still är inte deras starka sidor något av det och kombinationen blir inte bättre direkt. De har lugnat ner sig lite nu och anpassat sig till färre kvadrat, mer hänsyn och att vara utan sina egna saker. Jag tror att jag är den i församlingen som fortfarande inte lyckats helt med mitt semesterlunk..


Brocante

Appropå det ska jag upp tidigt imorgon och gå tillbaka till den stora ute-antik-loppisen. Utan barn. Jag ska gå i timmar och klämma, känna och humma. Och känna att jag borde ha kört lastbil ner istället för att flyga och köpt upp mig på massa roligt och unikt.





Ha en fin kväll!
    

1 kommentar:

  1. Alldeles underbara bilder! Det låter som om ni har det fantastiskt där nere! :) Kram

    SvaraRadera