söndag 15 juli 2012

Bröllopsdag!

Bon soir!

Hej alla fina!
 Long time no see..

Jag har haft fullt upp med semester. 


Idag har jag och K bröllopsdag. Nr 6 i ordningen. Vi firade med att köpa en gemensam bröllopspresent i form av en iPad. En iPad. En rolig leksak. Kul för alla killarna ;0)

Middagen avnjöts hemma med mina föräldrar och min syster. Jag hade lagat chèvregratinerad kycklingfilé med potatisgratäng. Till det ett glas rött vin som vi tagit med oss från Frankrike. 

Som jag saknar Nice. Värmen och solen, stan, havet, Promenade Anglais; Änglarnas promenad. Ja, vad är det inte att sakna..

Hoppas allt är väl med er!  

3 kommentarer:

  1. Grattis så här dagen efter på bröllopsdagen! Det är verkligen en dag väl värd att fira. :)

    Åh, jag förstår att du saknar Frankrike och er underbara semester där. Jag har fortfarande alla dina vackra bilder på näthinnan och skulle kunna åka iväg bums. Jag är helt övertygad om att du återvänder vännen för jag tror tt du lämnade en bit av ditt hjärta där.

    Ta nu hand om dig fina Helena och ha det gott!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott!
    Jag längtar också efter Frankrike, dofterna, vinet och känslan där...

    Mångar kramar

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott!!! Och en iPad är riktigt rolig :)

    SvaraRadera