tisdag 17 juli 2012

Bättre dag.

Idag känns det lite bättre. Är hemkommen efter en riktigt härlig ansiktsbehandling av bästa Anna. Så skönt och avslappnande. Precis vad jag behövde.

Nu har jag gått runt och gjort den sedvanliga dra ur alla sladdar-rutinen eftersom åskan dundrar utanför. Det är ett mörkt, vackert och dramatiskt skådespel på himlen när Tor far runt och slår med hammaren. Jag sitter i fåtöljen, dricker the och beskådar. Än har inte regnet kommit. Killarna är iväg och det är konstigt tyst i huset. Bara åskans muller.

Apropå "the old gods" så såg vi klart sista avsnittet på Game of thrones, säsong två igår. Det känns redan tomt och jag undrar när trean kommer..

Hoppas ni har en fin dag därute och att ni tar hand om er.

Kramar

1 kommentar:

  1. Jag har ännu hela serien framför mig! :) Ha en fin helg! Kram

    SvaraRadera