fredag 10 augusti 2012

Fredag igen!

Äntligen fredag!

Jag har jobbat hela veckan bortsett från i torsdags när jag var tvungen att sjuka mig på grund av akut magkatarr :0(
Hoppas att det ger med sig snart, men jag vet att det är kroppens sätt att säga till att det är förmycket. För många tankar, för mycket inre stress och oro. För många måsten. Många nya, stora förändringar på gång i livet kommer ikapp. Jag tror det värsta är att inte veta om och när det kommer att ske. Bara en väntan. Ingen kontroll över skeendet. DET är stress för mig som är en "doer". Jag vill göra, utföra och komma igång. Helst igår. Väntan är rena pesten för mig.

Nu blir det jobb några timmar till (13 timmarspass.. Mmm mysigt) sen hoppas jag att min älskade familj hämtar mig så jag hinner med lite fredagsfeeling.

Bild på kissen igår.. Stackarn. Idag var han bättre och fick gå ut för första gången.

Kram på er!!

1 kommentar:

  1. Det låter inte alls bra Helena. Lova att du tar hand om dig ordentligt och lyssnar på din kropp. Stress är verkligen inte att leka med. Inte smärta heller.

    Ta hand om dig nu och ha en fin helg!

    Kram Lotta

    SvaraRadera