onsdag 15 augusti 2012

Mäklardags

Imorgon är det dags, då börjar det. Vi har bokat in fem olika mäklare som skall komma och värdera vårt radhus. Imorgon kommer två olika. På måndag tre. Så får vi se.

Jag har lovat mig själv att inte köpa en massa inredning innan och om det blir flytt. Sen kom jag på det. Jag måste ju styla huset om vi ska ha visning. Hihi... Lite Lexington kanske? Alla bilder därifrån..

Annars då. Vardagen rullar på för fullt. Mycket jobb och trötta dagisbarn <3

Igår kom bästa syster på besök och vi passade på att grilla Entrecote i det fina vädret. Känns som om sommaren äntligen kommit nu. Inte en dag för tidigt. Hoppas den ljuvliga värmen håller sig en bra bit in i september.

Hoppas ni har det väl!

Kramar

2 kommentarer:

  1. Låter spännande! :) Däremot låter det smått jobbigt att man måste hålla på och styla hus och lägenheter vid försäljning idag. Kraften och pengarna vill man ju lägga på sitt nya hem som man ska flytta till, inte på det man ska lämna. Men tydligen är det ett måste idag.

    Lycka till med allt nu Helena och ha en fin helg. Själv väntar äventyr tillsammans med tonårsdöttrarna. Så kul! :)

    Stor kram till dig♥

    SvaraRadera
  2. Ååååh jag vill bo i alla de där rummen! Kram

    SvaraRadera