onsdag 18 april 2012

Bygglov..

Hamnade i soffan efter läggningen och zappade in på programmet Bygglov. Jag blir ALLTID lika positivt överraskad av vad de åstadkommer. Mija Kinning är min inredningsidol! Hennes förmåga att känna in vad "kunden" vill ha och sen göra det tusen gånger bättre gör mig glad i själen. Resultatet blir alltid så himla snyggt!!

Hon och gänget skulle gärna kunna få komma hit och fixa i ordning vårt sutteräng-rum och inreda det på något praktiskt och tjusigt sätt. Vi har fastnat lite. 

Igår handlade jag något riktigt fint. En klänning. Från Nordljus. Hoppas, hoppas den passar.

Bild: Nordljus

Det är verkligen en utmaning att stå emot allt fint som näthandeln erbjuder just nu i kläd-och inredningsväg. Jag skulle lätt kunna byta ut hela min garderob mot fina tunikor, klänningar och smycken. Sen har jag snöat (nej, inte snöat -vårat) in på fågelburar, jordglobar, plåtskyltar och svart-vita Parisbilder.  

Hoppas ni har en härlig onsdagskväll!

Jag ska fortsätta sippa på mitt ljumna vatten (magen behöver verkligen några dagars återhämtning känner jag) och fortsätta njuta av senaste numret av Elle mat och vin. Till och med jag blir sugen på att laga mat när jag läser denna fina tidning.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar