lördag 21 april 2012

Hemkommen med halsfluss..

Nu har jag och Oliver kommit hem från sjukan. Halsfluss hade han, så nu blir det penicillin i tio dagar. Det var bättre än blindtarmen som vi oroade oss för i eftermiddags.

Vi var på långpromenad idag med Oliver nerbäddad i vagnen och när jag kom hem började han gråta och ropa aj,aj. Han sa att han hade ont i magen och när jag ringde till sjukhuset att vi skulle komma in för att kolla upp honom. Knasigt nog är jag glad att de hittade något som inte bara var "ett virus vi inte kan göra något åt". Nu kan vi hoppas att penicillinet gör sitt jobb så att min lilla kille blir kry igen snabbt.

Min snälla mamma följde med som sällskap och moraliskt stöd, vilket jag är väldigt tacksam för.

Nu är vi i alla fall hemma, Oliver sover och jag kollar Mord i Paradiset. 

Inte illa tillslut i alla fall.


Lite pics från dagens promenad..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar