söndag 22 april 2012

Coffee and books..


Hallå fina ni!!

Vad vore jag utan mitt kaffe och mina anteckningsböcker?

Älskar vackra anteckningsböcker, block och papper. Kan inte få nog.

Idag har jag och Oliver varit i centrum och hämtat ut medicin och varit hos frisören. Han tyckte inte om att bli klippt, trots den gula racerbilen han fick sitta i. Frisörskan var rätt hårdhänt och opedagogisk, vilket gjorde sitt till. Men han höll ut. Eyes on the price; färg i håret. En gul stjärna och blixt.. Han var rätt nöjd efteråt med sin jordgubbsklubba, leksak och nya frisyr.


Innan vi åkte sa han; jag ska bli isör när jag blir stor, då ska jag klippa dig mamma. Perfekt. Kan man få slingor också?

Ny färg i köket; turkost.



Hoppas ni har en härlig söndag!

Själv väntar jag hem Luddis och maken. Sen blir det Game of thrones som söndagstraditionen bjuder. Cosy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar