fredag 13 april 2012

Fredagsfix


Härliga fredag, Välkommen!


Idag har jag och maken varit lediga tillsammans! Happy Hippo!

På morgonen var det utvecklingssamtal på dagis för Ludde. Kvartsamtal hette det på min tid. Man har nog utvecklat konceptet lite. Allt stod i alla fall bra till och det gladde mig för det var den uppfattningen jag hade också. Att ungen sen brås på mina rastlösa gener är inte mycket att göra åt :0)

Sen fick jag åka och fixa nytt pass eftersom mitt gått ut. Vill inte missa fler tjänsteresor..

Jag och maken lunchade i Nacka Forum å kände och klämde på lite kläder och annat och sen blev det Zandvoort. Himmelriket.. Maken håller väl inte helt med och var tvungen att kontra med Adidaslagret i Sjöstaden.. Nya skor till Luddis fick följa med hem.. Vill bo i Sjöstan!

Med hem fick jag även en underbar vaniljbulle från Gamla Enskede bageri. Mmmm, men fusk. Jag får ju egentligen inte.. Men nu är det fredag så jag skiter i det och snart är det after work med grannarna.

Trevlig fredag och hoppas att solen skiner på er!


Älskar dessa bullar! Å påsen får fettfläckar precis som det ska bli.. ;) 



Kanske inte ser så inbjudande ut i detta ljus, men det är superfina lägenheter precis vid vattnet och jag gillar luckorna..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar