torsdag 19 april 2012

Börja ana oråd..

Man börjar ana oråd när lillkillen vill in direkt när han kommer hem från dagis istället för att köra Bobby-car-racet på altanen. Nästa varningstecken: granntjejen kommer på besök och vill leka och Oliver reagerar med att börja gråta. Resultat: 39,3 grader feber.. Stackars liten...

Hoppas han blir frisk snart.. Det var ju samma förra veckan.

Ludde somnade på sängen redan kl 18.30 så jag vet inte om han också är på gång att bli sjuk. Ja, ja då vet jag vad jag ska göra i helgen när maken åker bort i alla fall. Köpa glass och kolla på Bompa och servera saft och välling..

Idag har jag varit på en givande utbildning hela dagen. Gillar att vara på kurs. Det stimulerar hjärnan. Den får liksom jobba lite och kommer ut ur vardagskoman.

Nu ska jag lägga små barn här och ta en sväng med crosstrainern.. Och kolla lite fin inredning kanske. Fågelburar från Berry..

Önskar en en bra kväll!!

1 kommentar:

  1. Hoppas killarna kryar på sig snabbt! Inte kul att vara sjuk nu när det börjar våras och man kan vara utomhus och köra race ...
    Ha en go helg!
    Kram Suz
    PS. Tack för fina kommentarer hos mig, de värmer så mycket :)

    SvaraRadera