onsdag 4 april 2012

Morgonkaffe på Albert och Jacks

Godmorgon!!

Härligt solig dag idag! Och kallt.. Värmer upp dagen med en härlig morgonpromenad mot jobbet och en lyxcappuccino på mysiga Albert och Jacks i Gamla Stan. Svårslaget.

Idag lämnade jag en vampyr och en katt på dagis. Det var påskmaskerad och barnen skulle vara påskkärringar eller påskkaniner. Ludde valde vampyr, och Oliver spelar vidare på katt-temat. Idag var det i all fall bara katt och inte"kattungen Felicia" (uttalas med falsett-pipig röst) ;0)
Han kunde tänka sig att klä ut sig till flygplan eller ko oxå.. Katt fick det bli.

Nu är äntligen Nice bokat. Som jag längtar. Jag går nästan sönder.

Ha en underbar dag!!



2 kommentarer:

  1. Grattis till Nice, när blir det....det förtjänar ni verkligen. Känslan av att ligga där på sofforna och göra ingenting, kommer tillbaka ofta ;>

    SvaraRadera
  2. Åh! Ljuvligt! Jag ska ge lite restaurangtips i lilla fiskebyn om jag hittar mina visitkort! :)

    SvaraRadera