måndag 9 april 2012

En annandag..

God morgon!

Idag har vi en lugn morgon här. K jobbar och snart är det min tur. Under tiden sitter vi i soffan och kollar Bompa och slösurfar. Sen ska killarna hem till mormor och morfar några timmar. De längtar redan för jag lovade ta med nya pyssellådan.

Fick så härlig 'gå bort present' av svärmor och svärfar häromdagen. Lyxigt vin, pasta, goda ostar och pastasås, så det får snart bli Italiensk afton här. Älskar, älskar, ÄLSKAR vackra förpackningar!! Jag dras som en fluga till socker på allt som är snyggt paketerat. Det ger en riktig lyx- känsla.






Appropå förpackningar. Har inte Sköna hem haft lite liknande omslag ibland? Tyckte att samma tidning låg och skräpade överallt, men det visade sig vara tre olika..



Hoppas ni är lediga och har en riktigt härlig dag!!

2 kommentarer:

  1. Yummie, vilken samling delikatesser! Massor av gott och visst är det lyxkänsla med fina förpackningar - ögat väljer ofta vilken produkt som får åka med hem :)
    Skulle onekligen avfärda dessa tidningar som samma! Även om jag är en stor fan av inredningstidningar, så har jag ibland svårt att finna mig till rätta med Sköna Hem. Så jag skiftar ofta, men just nu försöker jag spara in lite på min tidningsbudget - det blir så förfärligt dyrt. Älskar att hålla fina magasin i händerna, men försöker hålla tillgodo med nätet för tillfället. Det är ju så mycket man vill göra, uppleva, inreda och klä sig i ... måste välja ibland :)
    Ha en riktigt fin vecka!
    Kram Suz

    SvaraRadera
  2. Tack för din fina, långa kommentar! Håller med dig till fullo om inredningstidningarna, gillar också känslan av ett lyxigt magasin, men de är fasligt dyra. Tycker att jag blir 'behagligt mätt' när man kollar all fin inredning och bloggar på nätet.. Ha en härlig dag!

    SvaraRadera