fredag 27 april 2012

Fredagsfynd och sol i sinnet!

Äntligen slapp vi regnet och våren känns ÄNTLIGEN på ingång! Idag har det varit riktigt skönt ute.

Jag har jobbat halvdag och mötte upp maken för en lunch inne i stan. Me like!!

Vilken tur jag hade när vi snubblade på en butik på Kungsholmen som skulle slå igen och jag fick shoppat kuddar ;0)

Nu har jag precis ätit min favoriträtt när maken är borta nämligen räkor stekta i chili, vitlök, olja och glasnudlar. Mmmm, så gott! Till det lite sesamfrön- och olja och soja. Världens enklaste och godaste rätt.

Nu mumsar killarna popcorn framför tv'n precis så som det ska göras en fredagskväll. Jag dricker the och saknar min make. Som jobbar. Precis som det brukar vara en fredagskväll.
Hemma hos oss.

Hoppas ni har världens bästa fredagskväll, hemma med familjen eller i goda vänners lag. För nu börjar det, sommarsäsongen med spontanmiddagar med grannarna, tider som blir som de vill, altanliv, rosesippning och grillgalenskap. Älskar't!

2 kommentarer:

  1. Önskar dig en finfin fredag!
    Härligt med halv dag..

    Kram från ett vårigt Malmö

    SvaraRadera