tisdag 30 oktober 2012

Coolt ändå.

Hej vänner!

Var ju på två shower i lördags. Båda var bra på sitt sätt. Dinosaurierna var extremt välgjorda och Luddisen tyckte verkligen det var spännande! Jag med för den delen..

På kvällen var jag och syrran på invigningen på Friends arena. Vilket mäktigt bygge!! Otroligt stort. Jag tycker att showen var jättebra. Många recensenter klagade över artistval och avsaknaden av röd tråd, men jag tyckte det var bra med bredden på framförandena. Det ska väl vara något för alla?
Jag tycker att scenshowen var super! Det är ju otroligt vad man kan göra med ljud och ljus. Bifogar lite bilder. Kvalitén är inte den bästa, men det är själva förändringen av arenan som är så häftig tycker jag.

Annars då? Rätt grått, mycket regn och jobb, men det är väl som för de flesta. Vi väntar fortfarande besked på huset och hela den baletten tar rätt mycket fokus.

Hoppas allt är väl med er, alla finaste!

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig showhelg det blev! :) Roligt att Ludde och hans kompis var nöjda med dinosaurierna. Och jag kan tänka mig att det var rätt imponerande att vara med av invigningen av Friends arena. Sedan är det väl precis som du säger att alla kan inte gilla precis allt i en show men det är kanske mer den maffiga känslan att sitta där tillsammans i detta enorma folkhav. Blir säkert en häftig konsertlokal framöver. :)

    Håller tummarna för huset och hoppas att det snart går i lås.

    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Wow! Det ser ju ut som massa olika ställen. Tufft!

    SvaraRadera