onsdag 10 oktober 2012

Visning

Idag har vi haft förhandsvisning på huset. Det gäller att ta vara på varje spekulant. Så, vi har städat, pustat och fejat. Det känns som om vi städat precis hela dagen och sen var allt över på 30 minuter visning.
Det som är positivt är att det är så himla fint här hemma nu, det luktar gott överallt och vart man än går är det undanplockat och fint. :0)

Det går så väldigt fort livet just nu. Veckorna rusar i flygande fart. Allt det här med visningar och husförsäljningar är lite för spännande för min stressade själ. Jag har lovat mig själv att efter flytten blir det att ta det lugnare. Det här tempot håller inte.

Ska försöka komma ut på en skogspromenad snart. Det är så härligt och vackert med alla fina färger. Tyvärr har jag packat ner både laddaren och datorsladden till kameran på något jättebra ställe som jag inte minns.. :S

Hoppas ni har det bra! Ha en härlig onsdagskväll.

Många kramar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar