tisdag 23 oktober 2012

True colours

Hallå vänner!!

Tittar in en snabbis innan killarna ska lägga sig.


Igår var vi och skrev kontrakt med köparna av vårt hus. Fast inget är klart än. De vill göra en egen besiktning av huset och sen bestämmer de sig. Och det ska de såklart göra. Det är en stor affär att köpa hus.
Men Åh, vad svårt det är att vänta.. Inte min grej. Vill att det ska vara klart nuuuuu.. Jag har en stark tendens att gå händelserna i förväg.

Det känns som om vi skalar av vårt liv just nu. Avtal sägs upp, dagisplatser, huset säljs, abbonnemang annuleras. Bara kärnan blir kvar -familjen, släkten och alla vänner.
Det är en resa vill jag lova.

Skickar med lite kort från min skogspromenad häromsistens. Det är SÅ fina färger nu. Älskar stillheten som råder.









Ha en fin kväll!!

2 kommentarer:

  1. Det är så roligt att följa med på er spännande resa! Ljuvliga bilder!!! Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Kära Helena,

    Helt fantastiska höstbilder du bjuder på! Jag scrollar upp och ner och upp igen och bara njuter av allt det vackra. Jag älskar hösten och dess vackra färger. Tack för att vi fick följa med på din promenad. :)

    Vad spännande att kanske er husförsäljning snart är i hamn. Jag håller tummarna för att allt går som det ska och kanske t.o.m redan är klart.

    Det är en spännande resa ni har gett er ut på och jag kan tänka mig att det är mycket fjärilar i magen, både lycka, sorg och förväntan. Men jag är helt övertygad om att det kommer att bli bra vännen. Ni har varandra. Ni har era familjer och vänner. Ett spännande äventyr väntar runt hörnet.

    Fina, fina bloggsyster. Du anar inte vad din oro, omtanke, värme och kärlek betydde mycket för mig de där kaosartade dagarna efter branden hos oss. Dina ord la sig som bomull kring hjärta och själ. Gav styrka. Tack snälla, snälla du. Tack för att du är du och att du finns där ute i bloggrymden.♥

    Njut av din helg vännen!

    Kram Lotta

    SvaraRadera