fredag 26 oktober 2012

Walking with Dinosaurs och invigning

Hallå vänner!

Idag är verkligen en kalasrolig dag. Jag ska ta med Luddisen på Walking with Dinosaurs på Globen tillsammans med en av hans dagiskompisar. Det ska bli jättekul och han tjöt av glädje när jag berättade det. Hoppas det blir så lyckat som jag tror.

Och inte nog med detta; ikväll har jag blivit bjuden av bästa syster till invigningen av Friends arena! Åh! Det ska oxå bli så himla kul!!
Ikväll när jag landar i soffan kommer jag minst sagt vara full av intryck och med en massa härliga bilder på näthinnan.

Nu sitter jag och laddar upp för dagen med en ordentlig frukost och lite härligt blogguppdaterande. Jag har inte riktigt hunnit hänga med vad ni har haft för er i veckan. Mycket vackra höstbilder i bloggosfären nu. Det är mysigt.

Ta hand om er nu, så ska jag ta tag i oss och komma iväg.

Många kramar!!

Bilden på dinosaurien hittade jag på nätet..

1 kommentar:

  1. Hoppas helgen varit skön och att allt går bra med kontraktet!
    Här i söder har vi Tutankhamun-utställning på Malmö Arena och jag tror bestämt att vi får ta och hasa oss dit en dag, det ska vara riktigt sevärt har jag hört.

    Ha en fin vecka!
    Kram
    Suz

    SvaraRadera