lördag 14 januari 2012

..at the movies..



..idag har vi varit på bio med grabbarna. Vi kollade in nya Alvin och gänget 3. Vi kan nog konstatera att i alla fall Oliver är för lite för bio än så länge, för efter ca 20 minuter var han klar och meddelade att han ville gå hem ;0)

Han och jag gick iväg till Sickla köpcentrum som ligger precis bredvid och sprang lite i barnvagnsrampen, så var han nöjd. Ett mycket billigare alternativ och tydligen MYCKET roligare ;0)

Efter ca 20-30 minuter ringde K och sa att Ludde hade fått nog, så vi gick och mötte dem, köpte lite lördagsgodis och åkte hem. Jag tror att de tyckte att det var rätt kul i alla fall.. Det var ju deras upplevelse och upp till dem att göra vad de ville av den. 


Jättetråkig bildkvalité, men, men...

Bamse fick i alla fall följa med både på bio och på Mc Donalds, hihi..



Lördagskväll..

Mysigt!!

Så skönt att hela familjen är hemma!! Nu ska jag sätta mig och uppdatera mig i bloggvärlden, dricka kaffe och njuta av ledigheten en stund innan middagen.  

Hoppas ni får en härlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar