onsdag 18 januari 2012

...ville bara meddela att jag lever och har hälsan..

..dock jobbas det för fullt och tiden räcker inte riktigt till när jag jobbar mycket kvällar..


Bio ikväll..

Men idag jobbar jag dag och har för avsikt att gå på bio ikväll med min syster. Hamilton ska vi se. Det ska bli jättetrevligt och Persbrandt är verkligen en "bra skådis" ;)

I killarnas rum börjar det bli ordning. Ska ta lite kort och lägga ut när ljuset tillåter. Känner att bilderna har en tendens att bli riktigt usla den här tiden på året. De var i alla fall nöjda över sina rum. Igår ställde jag in alla möbler och delade upp deras grejor så gott jag kunde. Det blev lite knorr om en polisbil imorse, men jag förklarade att småsakerna i backarna inte var exakt uppdelat ;) 


Ja, det var en kort uppdatering. Återkommer med bilder så snart tid ges.


Ta hand om er!!



 

1 kommentar:

  1. Vad spännande med killarnas rum! Ska bli roligt att se resultatet sedan. Jag förstår att de är helnöjda, vem skulle inte vara det? :)

    Jag hoppas att du och syster har en riktigt mysig biokväll tillsammans med herr Persbrant. En kväll i biomörkret kan vara just precis det man behöver då det är mycket med jobb och livet i övrigt.

    Ta hand om dig Helena och ha en fortsatt fin vecka!

    Kram Lotta

    SvaraRadera