fredag 27 januari 2012

The walking dead..

Så känner jag mig idag.. Med ett lätt tryck över bröstet och ögon som en gammal plattan-knarkare. Jag förstår varför sömn, eller bristen på, används som tortyrmedel i vissa länder. Det funkar.

Luddis har (falsk) krupp och hostar på nätterna. Och hostar. Och hostar. Så jag kan helt enkelt inte sova. Inatt toppade han med att kissa igenom natt-blöjan med en insjö av kiss på madrassen som följd.. i vår säng såklart..
Funderar på att åka till IKEA ikväll som fredags (o-)nöje och köpa en ny bäddmadrass.

Hursomhelst, jag kände att det inte var någon ide att börja grina, så jag fick tränga ihop mig med Gulliver i hans säng. Jag lyckades somna nån minut innan klockan ringde vid tio i fem..

Småbarnliv i ett nötskal. Men. Vad är lite oregelbunden hjärtrytm att bry sig om, nu är det i alla fall fredag!!

Hoppas ni har världens bästa och laddar upp med ordentligt med fredagsmys till ikväll.

Ta hand om er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar