tisdag 31 januari 2012

..en uns vårkänsla..

..fick jag idag!! Så härligt med sol! Ni vet den där känslan när man är i fjällen; kallt, torrt och soligt. Ljuvligt tycket jag, trots att jag inte är något större fan av kylan..


Imorse, när jag åkte till jobbet var det så fantastiskt vackert över Slussen och bort över vattnet. Allt gick o en rosa och ljusblå ton. Försökte mig på att fota, men det blev inte så bra..





Luddisen är superkrasslig och väckte mig i natt med närmare 40 graders feber. Usch! Jag blir verkligen SÅ orolig när de är så dåliga. (Jag är en riktig hönsmamma när det kommer till sånt) Men på sjukvårdsupplysningen sa det att det inte var någon fara, han hade varit hos läkaren på dagen och proverna de tog såg bra ut, så det var bara att trycka i stackaren mer Alvedon.

Men hur tappra är inte barn egentligen! Tycker aldrig man upphör att förvånas när det kommer till deras förmåga att vara uthålliga och starka när de är sjuka. Luddis berättade om ditten och datten där mitt i natten samtidigt som han skakade som en hund och så får jag en kram och han säger "mamma jag älskar dig". Hur underbart är inte det?? Den kärleken man känner i det ögonblicket är större än allt man kan förstå..



..å lite inspiration..

Annars tycker jag det är mest jobb just nu. Men det hindrade mig inte från att besöka fin- fina butiken Par Courrier när jag hade en stund över. Jag älskar den butiken!! Jag älskar stilen och känslan.




Jag letar något vackert att fylla min fina Dome från DAY som jag köpt..




Kanske någon av dessa vore fint.. (bilder: Par Courrier)

Hoppas ni får en fin tisdagskväll!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar