onsdag 1 februari 2012

..midvinter igen?..

Kallt, kallt, kallt och värre ska det bli. En 'snökanon' på väg med 20-40 centimeter snö på gång över Stockholm... Jag har sagt det förut; jag vill ha vår nu!!

Killarna har feber bägge två nu. Hög feber, över 39 grader.. Jag hoppas på ett snabbt tillfrisknande.
Jag blir lite orolig att det kommer bli som förra våren när killarna var sjuka konstant.. Det gick liksom bara runt, runt.

Nej, nu vill jag ha friska barn och en massa kul att se fram emot! Tills dess får man fokusera på det lilla; en fin bukett tulpaner, att det är ljust längre (idag var det ljust kl 08 när jag vaknade- härligt!!) och att jag precis klickat hem en fin klänning från nätet med 70% rea. Inte illa..

Hoppas ni har en jättefin första februari! Det går framåt, snart hörs takdropp och fågelkvitter!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar