tisdag 21 februari 2012

På nya äventyr..

Sitter på Centralstationen och väntar på tåget mot Göteborg. Därifrån väntar flyg till varmare breddgrader ett par dagar..

Det blir mest jobb, men lite avkoppling hoppas jag hinna med under resan.

Har packat badkläder, men vi får se hur varmt det är. Jag är en riktig badkruka ;0)

Killarna är inne i en sån härlig period nu. Det som var kaos för ett par veckor sen är nu glädje och harmoni. Och jag känner mig likadan. Lovely!! Idag var det semel-maskerad på dagis och Ludde hade bestämt sen innan att han skulle var Star-wars (den perioden nu) och Oliver ville vara; flygplan :0) Supergulligt, men svårt att administrera så där på morgonkvisten. Som tur var köpte han mitt förslag om Byggare Bob. Så på med snickarbälte, hörselkåpor och skyddsglasögon, snickartröja och varselväst. Så söta!! Och Oliver är ju våran drama Queen och han gick in med hull och hår i rollen och ser SÅ seriös ut. Mammahjärtat svämmar över!! Tyvärr blev det inga bilder, jag hoppas dagis dokumenterar.

Ha nu en superfin vecka!!

2 kommentarer:

  1. Åh värme! Njut riktigt mycket för oss andra också! :) Kram

    SvaraRadera
  2. Ha det finfint i solen!
    Och kommer du till Malmö igen, blir det vinterbad!
    Kram

    SvaraRadera