fredag 17 februari 2012

Uppladdning..

Sitter vid frukostbordet och laddar upp med energi för dagens jobb.
Barnen leker och rumsterar runt på ovanvåningen. Det låter som om de är på väg ner genom golvet när som helst ;0)

Frukosten är verkligen dagens bästa mål! Jag kan längta redan dagen innan om det är helg och jag vet att det blir en tur till affären för nybakat bröd, god ost och sånt.
Idag njuter jag yoghurt, surdegsbröd och grönt the och läser Ranelid-citat.
Han är verkligen en fascinerande människa! Ska bli spännande att se honom i mello ikväll.. Spännande eller pinsamt.

Ha nu en riktigt fin dag!!



3 kommentarer:

  1. Jag förstår verkligen inte varifrån han får alla vackra ord!!!

    SvaraRadera
  2. Mycket vackra ord var det ikväll, men jag föredrar nog att lyssna på honom i den form vi fick göra förra lördagen!
    Kram Suz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med!!

      Kunde inte lyssna på hela låten och skämskudden var på plats.. Det blev lite väääl ;)

      Var har du dina ZbH visningar??

      Radera