tisdag 28 februari 2012

Usch-väder..

Idag är en 'sån där dag' då jag vaknade på fel sida. Eller vaknade, jag var redan vaken. Luddis väckte mig först halv fyra, låg och hostade bredvid mig, ville ha välling vid halv sex och sen fortsatte det i den andan.. Utöver det är det uschväder, snöslask, hosta som gör att det känns som att jag rökt två paket John silver utan filter varje dag sen jag var tio och dessutom har jag strumpor som kasar ner i skorna.. En skitdag helt enkelt.

Måste utstrålat min absolut värsta neggo-energi för ingen vågade sätta sig bredvid mig på bussen..

Nä, en kaffe på det här så blir det säkert bättre..

Hoppas ni har en mycket bättre dag!!

2 kommentarer:

  1. Jobbig start på dagen! Men då kan det ju bara bli bättre! Jag har också en jämngrå dag på gång. Jag skyller på vädret!!! Hoppas kaffet hjälper!

    SvaraRadera
  2. Nu kommer värmen och solen! Hoppas dagen har fortsatt bättre!
    Kram fr BigSis

    SvaraRadera